Доставка та оплата
ДОСТАВКА
Доставка перевізником.
Доставку продукції в межах Україна здійснюється в основному компанією НОВА ПОШТА. Умови оплати та час доставки залежить від вибраної вами продукції та місцем доставки. При бажанні змінити перевізника на бажаного вам, потрібно обов’язково вказувати в замовленні та позгоджувати з менеджером. Це може зайняти часу на день більше ніж доставка НОВОЮ ПОШТОЮ.
Доставка нашим автотранспортом за адресою.
Доставка нашим автотранспортом можлива, при замовленні великогабаритних товарів, при попередньому погодженні регіону, вільного авто та суми за доставку. В окремих випадках та певні товари, ми доставляємо безкоштовно, безпосередньо до вашого будинку.
Самовивіз власним автотранспортом.
Даний вид доставки доступний, при умові, що бажана вами продукція є на складі чи нашому магазині, який ближче всього знаходиться до вас. Якщо ви обрали саме цей варіант, потрібно перш за все позгодити з менеджером компанії всі деталі, день та попередньо час вашого приїзду.
Самовивіз доступний згідно наступних адрес:
ОПЛАТА
Безготівкова форма.
Після отримання рахунку від нашої компанії на електронну адресу чи інший зручний для вас спосіб, ви зможете оплатити рахунок у відділенні будь-якого банку або з вашого розрахункового рахунку. В окремих випадках можна здійснити оплату на картковий рахунок компанії.
Оплата готівкою.
При самовивозі продукції з наших магазинів, ви маєте змогу оплатити готівкою на касі магазину. Також якщо ви замовили послугу доставка до дверей нашим автотранспортом, можливий розрахунок готівкою з нашим водієм.
Оплата зворотньою доставкою.
Ви можете оплатити продукцію на відділенні НОВОЇ ПОШТИ, за системою (наложений платіж), при умові мінімальної передоплати у розмірі 10% від вартості замовлення.
ГАРАНТІЯ ТА ПОВЕРНЕННЯ ПРОДУКЦІЇ
На яку продукцію розповсюджується гарантія?
УВАГА!
У зв’язку з дуже широким асортиментом продукції, переглядайте уважно умови гарантії. На різну продукцію діє різний термін гарантії, від 1 місяцю до 7 років.
Гарантія дійсна при умові зберігання заводської упаковки та повної комплектації з якою була відвантажена продукція.
При яких умовах вам може бути відмовлено в гарантії на продукцію?
- Коли наявні механічні пошкодження на продукції - гарантія не дійсна, але можливий ремонт за оплату згідно з проблемою.
- Коли продукція вийшла з ладу, по причині порушення правил експлуатування або використання не по призначенню.
- Коли під час монтажу була порушена схема підключення, яка зазначена в інструкції від виробника.
- Коли є наявність умисних чи необережних дій які призвели до дефекту або виявлено влучення посторонніх предметів, рідини чи різних комах в обладнання.
- Коли продукція або упаковка пошкоджена або не відповідає заводським критеріям.
- Коли виявлені сліди пошкодження в результаті не виконання рекомендованих параметрів мережі або перепадів напруги, температури, вологості, затоплення чи інших подібних зовнішніх факторів.
- Коли відсутній гарантійний талон або документ, у якому зазначена дата та посвідчує купівлю продукції в інтернет-магазині Impools.
Як здійснити доставку у сервісний центер?
Доставка продукції для гарантійного чи сервісного ремонту і у зворотньому напрямку, здійснюється за допомогою компанії НОВА ПОШТА.
Вартість послуги доставки розраховується згідно тарифів компанії перевізника та здійснюється за рахунок Клієнта.
Перед відправкою продукції на гарантійний ремонт чи сервісне обслуговування, обов’язково позгодити з менеджером всі можливі нюанси.
Повернення продукції.
Повернення продукції здійснюється згідно чинного Законодавства України «Про захист прав споживача» на протязі 14 днів з моменту покупки.